Decoupage

понедељак, 17. фебруар 2014.

Torta morsko carstvo

Ova torta je nastala kao kombinacija recepata za Švarcvald tortu i moje mašte. Zašto baš takva, pa zato što moj "veliki-mali" dečak voli čokoladu i višnje i šlag (slatku pavlaku), a zašto more pa zato što voli more i morske životinje.
Kod ukrašavanja ovog puta nisam pravila životinje (bilo je ranije krokodila, zeca, mede...) ali to me čeka za proslavu u igraonici onda ću morati da napravim ili neku morsku životinju ili makar njenu glavicu (treba napraviti nešto izdašno a da opet bude vezano za oblik neke životinje, naravno uz spremanje i druge hrane, biće i pomoći oko hrane ali neću imati toliko vremena za pravljenje cele životinje uz bebca kod kuće).
Torta je vrlo izdašna a i ukusna, jedino što ću promeniti - sledeći put ću staviti manje jaja (ne 16 već 14) da bi bile tanje kore (jer su ispale deblje za moj ukus). Filovi su ukusni (mišljenje gostiju, slavljenikovo i moje).
Evo i slika, a recept ću kasnije staviti.

 



Нема коментара:

Постави коментар