Decoupage

понедељак, 17. фебруар 2014.

Ponešto od slika mojih poslastica

Dok sam pisala prethodni post za morsku tortu u folderu sa mojim kulinarskim slikama videh slike od ranije - torte, salatice i dr, pa reših da i njih postavim na svoj blog.
Mnogo toga nisam ni slikala ranije, bilo mi je važno da to bude ukusno i lepo. A pošto sam za selfmarketing ne talentovana u mnogim sferama su mi rasle često magarće uši kao u onom crtanom dok sam slušala i gledala druge žene vične istom. A i okruženje me je "naučilo" da je "slikanje" na ceni. Takođe kad pogledam recepte i slike "brzopoteznih" domaćica iz novina sklepane, prepune torti u kojima je glavni sastojak šlag u sva 3 fila i puding sa drobljenim keksom, bez čokolade, oraha, lešnika, sa 2 jaja muka mi pripadne. Onih koje ne koriste mikser, mućenje na pari i sl. A sa druge strane kad vidim slike onih "drugih" domaćica koje naprave dobre, ukusne torte koje su još i lepe, maštovite, različitih oblika oduševim se.
E a ja sam negde na pola puta, što bi rekli, zašto na pola puta - pa zato što volim dobre torte, kvalitetne (sa jajima, lešnicima, orasima, čokoladom, bademima, puterom...) i takve i pravim (za svaki dan kolač, tortu mogu da napravim i ja neku laganiju varijantu koja se ne peče ili koja je jednostavnija) al se trudim da to bude lepo pa nekad je lepše a često bi moglo da bude i lepše ukrašeno. Nisam toliko precizna pa bi ukrašavanje moglo biti mnogo i lepše, a prihvatam i novitete, nove recepte, pristalica sam i toga da treba olakšati spremanje. Ali sve u svemu volim da kuvam tj. pre svega spremam slatkiše, a volim da spremim tortu za svoje dete - to mi predstavlja zadovoljstvo i meni i njemu pa svake godine je to neki drugi oblik i ne razumem kada jedna majka ne želi uopšte da napravi tortu za svoje dete (ne mora to biti nekog posebnog oblika - može običnu tortu koju će ukrasiti bombonama, čokoladicama, kupovnim ukrasima, nek bude jednostavna za početak) a vidim da je to postao trend.
Nego da se vratim slikama, doćiće i recepti na red (praline su takodje mojih ruku delo).


















Нема коментара:

Постави коментар