Decoupage

недеља, 2. фебруар 2014.

Prstenovi za salvete - ponovo aktuelni

Prstenove za salvete sam ranije pravila i onda sam se godinama bavila decupage-om, al sad vidim da se "svi" bave istim, doduše onim najprostijim oblikom tj. čak ni time (jer ne koriste ni originalni decoupage papir...) nego salvetnom tehnikom (bojenjem i seckanjem motiva sa salvete i lepljenjem bez primene nekih drugih tehnika, bez unošenja onog nečeg jedinstvenog, autentičnog, svog, bez umteničke note već onog čistog lepljenja motiva na obojeni predmet - što mi pomalo liči na ono što Kinezi rade sa kopiranjem) pa se sve više zanimam za druge tehnike, druge vrste kreativnog rada, neke druge vrste primenjene umetnosti. 
Pa u tom šarolikom moru opet se setih prstenova za salvete (mada i njih ima svuda, na netu ih puno kreativki pravi, opet kod "Kineza") pa iz čiste zanimacije počeh ponovo da ih pravim između veženja nadstolnjaka napravim set prstenčića za salvete. I tako do neke druge zanimacije. Npr. sledeća je rodjendanska torta za mog sina - biće neka morska životinja pa sad koja videćemo.
Nego da se vratim prstenovima. Ovde ću staviti slike dva različita seta. Jednostavni su ali lepi svaki na svoj način. Da se malo izreklamiram - ko hoće da ih kupi (kao i nešto iz mog decoupage programa ili ako želi nešto da poruči da napravim) može me kontaktirati na meil - danielapop.rs@gmail.com. Lako se možemo dogovoriti.
A ko hoće sam da ih napravi nek proba nije teško - treba vam rolna od folije ili toalet papira, željeni materijal (tu se mogu dodati i cvetići, dodatne mašne od drugog materijala - poput satenske trake, ukrasni cvetići od veštačkog cveća, kamenčići), lepak (univerzalni ili silikonski), makaze, malo vremena i mašta.
Evo slika mojih elegantnih a jednostavnih prstenova (biće i kitnjastijih, veselijih nekom drugom prilikom).










Нема коментара:

Постави коментар