Decoupage

среда, 18. фебруар 2015.

Raffaello tortica - на мој начин за јубиларни рођиш

Тортицу са кокосом - правила сам себи за јубиларни рођиш. Зашто са кокосом? Зато што волим кокос а готово никад не правим колаче са кокосом јер то моји укућани генерално не воле а нисам била тип да направим целу тепсију само за себе (додуше увек би један део однела у комшилук или почастила пријатеље ал би опет много остало мени). Али решила сам да почем да радим ствари (много чешће) за себе и за свој гушт.
Па сам тако и смиксала ову торту из више рецепата и наравно нешто ново смислила. Торта има дебљу (следећи пут ћу правити тању) кору са кокосовим брашном (која се натапа млеком) и жути фил (жуманца кувана у млеку као пудинг и наравно помешана са умућеним путером) и укусне и лепе лешнике и  одозго неизбежан шлаг.
Чак се допала и мојим укућанима који нису љубитељи кокоса (а другарице су је јеле са уживањем и наравно и ја  са њима; а морам се хвалити и слаткишима (који се виде на последњој слици) које сам као изненађење добила од своје друарице, укусним и лепим слатким, чоколадним...









Нема коментара:

Постави коментар