Decoupage

недеља, 1. фебруар 2015.

Novogodišnji meni

Napokon nađoh vremena da ažuriram svoj blog. Nagomilalo se novih slika još od prošle godine.
Sada ću staviti sličice sa dočeka Nove 2015. godine. Slike trpeze sa koje smo se gostili za doček Nove godine.
Prvo su slike aranzmančića koji sam napravila od cveća za tu priliku, i slika male jelkice (jer su moji dečaci bili bolesni i nismo mogli da "kopamo" po podrumu da nađemo sve moguće ukrase i veliku jelku pa sam onda okitila malu jelkicu i na vrh stavila pismo Deda Mrazu koje je moj veliki dečak napisao).
A od hrane spremala sam punjeni francuski hleb, salatu od cvekle i pavlake, štapiće sa kajmakom, belo meso sa pečurkama zaliveno pavlakom za kuvanje i jajima. Bio je tu i grašak, pirinač i naravno pečenje. 
Slatkiši će biti objavljeni u drugom postu.








Нема коментара:

Постави коментар