Decoupage

недеља, 3. мај 2015.

Decoupage ponovo aktuelan

Godnama se bavim decoupage tehnikom (prvo sam počela sa time pa zatim krakel, stari šik ili shabby chic...) ali je u nekom trenutku došlo do zasićenja usled manjka vremena, druge trudnoće, poplave decoupage tj. salvetne tehnike na tržištu u najjednostavnijem vidu (bela boja i salvete) kod "kineza" (radila sam upočetku za svoju dušu a potom za druge, za poklone i za prodaju i to često kombinovanjem raznih tehnika i boja) . Ali sam i dalje žudela za bojama, papirom, novim kreacijama.
U medjuvrmenu sam postala manji perfekcionista i manje stroga prema sebi i shvatila da svako radi za sebe, na "svoj" način, da su ukusi različiti, da svaka "roba" ima svog kupca...
Jednog popodneva sam poželela da napokon sredim kutiju od bebinog čaja za sinovljeve bojice i to je ovako u našoj igri - pošto sam u to uključila i sina ispalo ovako: kutija je oživela u morskom ruhu (more, morske životinje obožavamo oboje).
Kutija pre i posle:














Нема коментара:

Постави коментар