Decoupage

недеља, 5. октобар 2014.

1 рођенданска тортица

Мом малом синчићу је био први рођендан. Прославили смо га на мору и с обзиром на могуће променљиве услове (могућност нестанка струје или смањења напона усред печења кора) ипак сам направила торту која се не пече.
Торту сам осмислила тј. идеју сам нашла да будем искрена на нету (везивање машницом што ме је и подстакло на непечену кору), јер сам ипак хтела да буде мало необичнија (кад већ не правим у неком облику да бар буде лепа на око и наравно укусна). Што се тиче коре избор је пао на кору од плазма кекса (са путером и газираним соком од поморанџе) а фил сам правила као за принцес крофне (од јаја, млека, пудинга, путера) и наравно пуно малина и купина и све зачињено са још шлага (слатке павлаке).
Свима се допао укус а и декорација а мали даса је задовољно појео своје прво парче торте (додуше мало јер му је мама "закинула" на порцији јер је гурман на маму и воли да ручка а мора да смањи порцијицу).
Овако је то изгледало



Нема коментара:

Постави коментар