Decoupage

уторак, 19. фебруар 2013.

Moj crveni notes ulepšan decoupagom i ukrasnim trakicama

Ranije sam imala besprekorno pamćenje, što bi rekli kao slon. Ali posle porodjaja počela sam da zaboravljam i posle nekog vremena neprihvatanja i borbe sa tom činjenicom došla sam do zaključka da je vreme da se vodim onom našom izrekom - "Pametan piše a budala pamti". I tako sam počela da kupujem male slatke sveščice u kojima sam zapisivala sve i svašta (od obaveza koje me čekaju da uradim vezane za posao, kuću, preglede na koje treba da vodim dete ili na koje treba da idem preko interesantnih recepata za spremanje jela, kreativnih ideja koje bi mi pale na pamet vezano za moje hobije pa do mesta gde bi mogli da idemo na godišnji odmor i stihova mojih omiljenih pisaca i knjiga koje treba kupiti). 
Ispisah ja tako i svoj žuti notes i kupih novi - lep crvene boje. Ali, postoji jedno ali - bio mi je nekako prazan pa sam morala da ga malo ulepšam.

Ovako je prvobitno izgledao:
A ovako nakon sredjivanja:





1 коментар:

  1. Dani, jako lepo.
    Ja isto volim da zapisujem sta sve treba uraditi ali iz razloga sto se tako osecam vaznom, hahaha!

    P.S.
    Svrati na moj blog, ceka te nagrada.
    :-*

    P.P.S.
    Kad želim da ostavim komentar traži mi da ukucam određena slova i brojke kao verifikaciju, pa kad stignes iskljuci to!

    ОдговориИзбриши