Decoupage

уторак, 13. март 2012.

Ljubicasti posluzavnik

Posluzavnik predivne ljubicaste boje (koja se ne vidi dobro na slici, nije tako tamna) sam radila jos krajem decembra i zbog poteskoca u radu (tehnickih problema - iako sam vodila racuna da pozadina ispod motiva bude svetlija papir je bio suvise tanak i motiv nekako nije ispao vidljiv) ostao je da ceka malo vise vremena za doradjivanje, tako da je to trajalo sve do kraja februara.
Uz dodate boje i poteze cetkicom iznijansirala sam cvetove na posluzavniku. Za prvi moj put nije ispalo lose, mada je daleko od onog sto bi jedan perfekcionista kao ja zeleo. Al dobro, kad bude vremena radicu jos na polju - slikanja. Za sada je to ostalo ovako. Osoba koja je kupila posluzavnik bila je vise nego zadovoljna (doduse ja nisam skroz, ali eto izazova za jos ucenja).
Ovako je izgledalo na pocetku 
A ovako na kraju.


Нема коментара:

Постави коментар